תנאי מכירה כלליים של סומפי, ממוקדי-מגזר, לגורמים מקצועיים
מועד תקיפות: נובמבר 2021 – תנאים התקפים לישראל
טווח היישום והאכיפה של תנאי מכירה כלליים ממוקדי-מגזר
חברת סיסא אוטומציה ביתית בע”מ שמענה הוא ילדי טהרן 6, ראשון לציון (להלן “סומפי“), מפיצה בזאת תנאי מכירה כלליים אלו, ממוקדי-מגזר (להלן “התנאים“), בנוגע לקו המוצרים שלה מהקטלוג המקצועי אשר יתעדכן מעת לעת (להלן “המוצרים”) לכלל מגזרי הלקוחות הממוקמים במדינת ישראל, אשר עוסקים בפעילויות של ייצור, הטמעה, הרכבה או התקנה של מי מהמוצרים לרבות מכירה משנית ו/או יצוא.
הערה: שינוי הפעילות של הלקוח לרבות היקף הפעילות עשוי לגרור יישום של תנאי התקשרות ספציפיים עבור פעילויות חדשות אלו והכל לפי שיקול דעתי הבלעדי של סומפי.
החל מיום 1.11.2021 ואילך, תנאים אלו מחליפים את תנאי המכירה הקודמים, והם חלים על כל ההזמנות הנשלחות לסומפי על ידי כל חברה אשר פועלת בשמה ועבורה העונה על הקריטריונים המפורטים לעיל (להלן “הלקוחות“). יובהר כי התנאים הקודמים ימשיכו לחול על התקשרויות ערב כניסתן לתוקף של תנאים אלה.
תנאים אלו נועדו להגדיר, בין היתר, את התנאים שלפיהם סומפי מתחייבת לספק מוצרים ללקוח לפי דרישה, כמפורט להלן.
כל הזמנה הנשלחת לסומפי מחייבת ומהווה הסכמה בלתי מותנית של הלקוח לתנאים אלו ולא תישמע מהלקוח כל טענה לפיה תנאים אלה אינם חלים ו/או תקפים. כל תנאי הסותר מי מהתנאים הללו, יהיה לפיכך בלתי תקף ו/או בלתי אכיף כלפי סומפי, אלא אם זו נתנה על כך מראש את הסכמתה בכתב. כל תנאי שונה עליו הסכימה סומפי בכתב מראש אל מול הלקוח לא יגרע ו/או יהווה ויתור ביחס לשאר התנאים הקבועים בהסכם זה. היעדר יישום ו/או אכיפה ו/או מימוש של מי מהוראות תנאים אלו, לא תהווה ויתור מפורש ו/או משתמע מצידה של סומפי ביחס ליתר התנאים ו/או על יישומם.
הזמנות
“הזמנה” מוגדרת במסמך זה ככל הוראה לגבי רכישת מוצר/ים של סומפי הנשלחת ע”י הלקוח באחת הדרכים הנדרשות כמפורט להלן. כל הזמנה תבוצע על בסיס המחירים החלים על מגזר הלקוחות אשר תקפים במועד ההזמנה. הלקוח מתבקש לשלוח הזמנה באחת מן הדרכים הבאות: “באופן מקוון” – באתר ההזמנות של סומפי, בכתובת:proshop.somfy.co.il, תוך כניסה לאזור האישי ושימוש בשם משתמש וסיסמה אישיים.
“הזמנה בכתב” קרי, באמצעות מסמך רשמי של המזמין הנושא את חתימתו של מורשה מטעם המזמין ואת חותמתו המסחרית (במקרה של תאגיד), או על ידי שליחת מייל לכתובת היעודית: hazmana.il@somfy.com ו/או פקס למס’: 037577464 המאפשרים לזהות את הלקוח ואת המוצרים המוזמנים.
סומפי שומרת לעצמה את הזכות לסרב לכל הזמנה המתקבלת בדרך אחרת. יובהר כי אין במשלוח הודעה בכתב ו/או באמצעות דוא”ל כדי לאשר אוטומטית כל הזמנה אשר מתקבלת באחת הדרכים הנ”ל. הזמנה תחשב ככזו שהתקבלה בסומפי רק לאחר שעברה במערכת קבלת ההזמנות של סומפי. יובהר כי קבלת הזמנה אינה יוצרת חזקה כי ההזמנה אושרה על ידי סומפי.
סומפי שומרת לעצמה את הזכות לסרב לקבל כל הזמנה לפי שיקול דעתה הבלעדי ובין היתר מסיבות של חוסרים במלאי של מוצרים ו/או חלפים, בעיות תשלום של הלקוח, חשש מהיעדר תשלום ועוד.
כדי לספק מענה אופטימאלי ללקוחותיה, סומפי מבקשת כי לקוחותיה יעדכנו אותה בהקדם האפשרי אודות כל הזמנה הכרוכה בכמויות חריגות לעומת ההזמנות הרגילות/הקודמות של אותו לקוח..
זמני משלוח
זמני המשלוח והאספקה מפורסמים על ידי החברה באתר בכתובת proshop.somfy.co.il הנם למטרת מידע כללי ועשויים להתעדכן מעת לעת, אלא אם סומפי והלקוח קובעים אחרת בהסכמה משותפת בכתב ומראש.
סומפי פועלת על מנת שכל הזמנה תצא ממחסניה ותסופק ללקוח, לאחר בדיקותיה בקשר עם הלקוח ובקשר עם המוצרים המוזמנים, באופן המהיר ביותר לאחר ביצוע ההזמנה. אף על פי כן, עיכוב במשלוח/אספקה לא יטיל על סומפי קנסות ו/או פיצויים מכל סוג שהוא. מבלי לגרוע מכלליות האמור, עיכוב של למעלה מ – 10 ימי עבודה ממועד ההזמנה יאפשר ללקוח את ביטול ההזמנה וזה יהיה הסעד היחידי לו הוא יהיה זכאי. בכל מקרה, היה ויקבע על ידי ביהמ”ש מוסמך בפסק דין חלוט כי סומפי חייבת בפיצוי כלשהו ללקוח הרי שמוסכם כי פיצוי זה מוגבל לנזקים ישירים בלבד וזאת עד לגובה סכום ההזמנה בלבד.
זמן האספקה מגיע לסיומו במועד מסירת המוצרים ללקוח. רישומיה של סומפי בעניין זה יהוו ראיה חלוטה לעניין מסירת המוצר ומועד מסירתו ללקוח.
בקבלת המוצרים וחתימת הלקוח על שטר המסירה מאשר הלקוח כי המוצרים התקבלו לשביעות רצונו המלאה ולא תישמע טענה ו/או בקשר עם פגם ו/או נזק שנגרם למוצר ולמעט פגם בייצור המוצר.
בשום מקרה, סומפי לא תישא באחריות בגין אי-אספקה או עיכוב באספקה של המוצרים במקרה של כוח עליון. בין היתר, ייחשבו כמקרה של כוח עליון: מלחמה, פעילות צבאית חריגה, פעולות טרור, שביתות, השבתות, עיצומים, שיטפונות, מגיפות, שיבוש בהובלות (ימיות, אוויריות ו/או יבשתיות), מחסור בחומרי גלם ותאונות, תהא סיבתם אשר תהא. בהתרחש אירוע של כוח עליון כאמור, סומפי תהא רשאית, בהתאם להוראות כל דין והסכם זה, להשהות את ההזמנות השוטפות או לבצען באיחור, וזאת מבלי להיות מחויבת לדמי נזק ו/או פיצויים מכל סוג שהוא כלפי הלקוח ו/או מי מטעמו. סומפי לא תישא בשום אחריות מכל סוג שהוא בגין עיכוב או השהייה במשלוח ו/או האספקה אשר נגרמו ממעשה או מחדל מצד הלקוח ו/או מי מטעמו.
משלוח ואספקה
עלויות משלוח: סומפי תישא בהוצאות ההובלה של כל הזמנה בגובה של 500 ₪ ומעלה (לא כולל מע”מ), הניתנת לשליחה בתחומי ישראל ו/או הרשות הפלסטינאית. יובהר כי מספר הזמנות אשר הוזמנו במועדים שונים אשר אינם יכולים להישלח על ידי סומפי לפי שיקול דעת הבלעדי במשלוח אחד לא יהוו הזמנה אחת לצורך סעיף זה ו/או בכלל.
למען הסר ספק מובהר, כי כל הזמנה אשר סכומה אינו מגיע לסכום הנ”ל תחייב את הלקוח בדמי הובלה אשר יתעדכנו מעת לעת ויפורטו בחשבונית , אלא אם סוכם אחרת בין הצדדים בכתב ומראש.
אישור אספקה: באחריות הלקוח לבדוק את המוצרים שסופקו. במקרה של נזק, חוסר או פגם (למעט פגם בייצור), על הלקוח לפרט כל הסתייגות על גבי תעודת המשלוח שתימסר לנציג חברת ההובלה, הנושאת חתימה ותאריך כהלכה. על הלקוח לפנות לסומפי באופן מיידי ולא יאוחר מ- 3 ימי עסקים מיום קבלת המשלוח עם שליחת העתק (בקובץ PDF) תעודת המשלוח לכתובת אימייל לשירות לקוחות quality.il@somfy.com. על הלקוח ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון: 073-3245758 ע”מ לוודא הגעת הדוא”ל שנשלח על ידו. להסרת הספק מובהר, כי ככל שהלקוח לא יעמוד בתנאי זה, אזי שהוא יאבד את זכותו לטעון כל טענה מכל סוג שהוא כנגד המשלוח (למעט ביחס לפגם בייצור). בקבלת המוצרים וחתימת הלקוח על שטר המסירה (ללא הסתייגויות) מאשר הלקוח כי המוצרים התקבלו לשביעות רצונו המלאה ולא תישמע טענה ו/או בקשר עם פגם ו/או נזק שנגרם למוצר ולמעט פגם בייצור המוצר.
אחריותה של סומפי לאספקת המוצרים מסתיימת במקום בו היא פרקה את המוצרים בחצרי הלקוח והחל ממועד זה, כל נזק ו/או קלקול במוצרים יחולו על הלקוח ו/או מי מטעמו בלבד (למעט פגם בייצור המוצר).
החזרות
לא תתבצע החזרה של מוצר ו/או חלק חילוף ללא הסכמה מפורשת מצד סומפי, מראש ובכתב. כל בקשה מצד הלקוח להחזרה חייבת להיות מלווה בהעתק של חשבונית הרכישה ומסמך החזרה המפורסם באתר סומפי בכתובת proshop.somfy.co.il כחלק מנוהל החזרות של סומפי. החזרת מוצרים תתבצע בהתאם לנוהל החזרת סחורה (RMA) המפורט בקישור הבא:
https:// proshop.somfy.co.il/customer-service/ אשר מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי הסכם זה. סומפי שומרת לעצמה את הזכות, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לאפשר ללקוח לחרוג מלוחות הזמנים המפורטים בנוהל החזרת סחורה במקרים חריגים בלבד. החליטה סומפי לאפשר ללקוח לחרוג מלוחות הזמנים כאמור לעיל, לא יהיה בכך משום שינוי הנוהל הקיים ו/או תקדים מחייב.
סומפי תהא רשאית לסרב להחזרה במקרה של טעות חוזרת ונשנית מצד הלקוח בהזמנת המוצרים, וזאת בהתאם לשיקול דעתה המלא והבלעדי של סומפי.
מבלי לגרוע מהתנאים הקבועים בנוהל החזרת סחורה, בשום מקרה, סומפי לא תהיה מחויבת:
– לקבל בחזרה מוצרים שלא נמכרו או מיושנים, או מוצרים שנפגמו או שהושחתו על ידי הלקוח או כל צד שלישי אחר.
– לקבל בחזרה מוצרים בהזמנה אישית ו/או שאינם חלק מקטלוגי המוצרים אותם משווקת סומפי באופן שוטף ו/או שתכיפות מכירתם על ידי סומפי נמוכה, בכפוף להוראות לפרק זה.
– זיכויים המונפקים בלעדית על ידי סומפי הם בעלי תקופת תוקף של שנה החל ממועד הנפקתם. בכל מקרה, לא יהיה ניתן לקבל בעדם החזר כספי אלא הם יחולו על הזמנות חדשות על ידי ניכוי מהמחיר לתשלום. הזיכויים לא יצברו ריביות ו/או הצמדה. הזיכויים יבוטלו בחלוף פרק זמן זה אם הלקוח לא עשה בהם שימוש במסגרת ההזמנות החדשות.
ייצוא
סומפי משווקת ומוכרת מוצרים ללקוח לשם התקנתם ושיווקם בישראל. היה והלקוח ייצא את המוצר מחוץ לישראל סומפי לא תהיה אחראית להליך הייצוא ו/או לכל תקלה ו/או פגם ו/או נזק במוצר שנבעו ו/או התרחשו במהלך הליך הייצוא ו/או השילוח למוצר ו/או לכל צד שלישי ו/או במידה והמוצר לא הותקן בהתאם להוראות והנהלים של סניף סומפי במדינת היעד (ככל שקיימת לסומפי נציגות באותה המדינה). ככל שאין במדינת היעד נציגות של סומפי תבוטל האחריות. מומלץ לבדוק את נהלי סומפי במדינת היעד טרם ביצוע הליך הייצוא.
היה ותתגלה תקלה כלשהי במוצר המיוצא, והמוצר נמצא תחת אחריות תקפה, יוכל האדם המחזיק במוצר לפנות לנציגות סומפי במדינת היעד הנציגות המקומית לטפל בנושא בהתאם לנהליה.
מחיר
המוצרים מסופקים במחירים של סומפי אשר תקפים ביום ביצוע ההזמנה על ידי הלקוח וכפי שהם מפורסמים באתר סומפי.
אף על פי כן, יכול ויהיו באגים, טעויות סופר ו/או השמטות מקראיות במחירים המפורסמים באתר וסומפי שומרת לעצמה לתקן את המחיר בכל עת והלקוח יוכל לבחור בין תשלום המחיר המעודכן או ביטול ההזמנה ככל וזו טרם נמסרה לו. בכך מקרה, הלקוח לא יהיה זכאי לכל פיצוי בגין בחירת מי מהחלופות הנ”ל. סומפי שומרת לעצמה את הזכות להעלות מחירים בכל עת והמחירים המעודכנים יופיעו באתר החברה.
חשבונית תופק ביום שליחת המוצרים ללקוח. על כל המחירים הנקובים באתר יתווסף מס כחוק.
סומפי תהיה רשאית לשנות תנאים מסחריים ללקוח לפי שיקול דעתה הבלעדי ובתיאום עם הלקוח.
תנאי התשלום
החשבוניות יישלחו ללקוח בדואר אלקטרוני, בדואר או בצירוף למשלוח ובתנאי שהחשבונות ישולמו במלואם לחברת סומפי, בהתאם לתנאי התשלום המוסכמים ומאושרים ע”י סומפי. התשלום יועבר באחת מהאפשרויות הבאות: באמצעות כרטיס אשראי, העברה בנקאית או שטרות חליפין והמחאות או כל אמצעי אחר שסומפי תאשר מעת לעת. עם זאת, במקרה שמדובר בלקוח חדש או הזמנה שנשלחה על ידי לקוח חסר כושר פירעון (על פי חוות הדעת של חברת ביטוח האשראי), אזי הלקוח יידרש להעביר את התשלום בטרם מועד האספקה של המוצר בפועל
ככל שמדובר על הזמנות חריגות בהיקפן (לפי שיקול דעתה הבלעדי של סומפי) ו/או הזמנות של מוצרים יחודיים אשר אינם מוחזקים במלאי סומפי באופן שוטף, ישלם הלקוח לפחות 50% מערך ההזמנה מראש ובעת אישור ההזמנה על ידי סומפי. יובהר כי סומפי לא תפעל לייצר ו/או לספק את הסחורה קודם לביצוע התשלום הנ”ל. אין באמור כדי לגרוע מזכאותה של סומפי לקבל כל בטוחה אחרת אותה היא עשויה לדרוש מהלקוח על פי שיקול דעתה הבלעדי.
מבלי לגרוע מהאמור לעיל, תנאי וזמני התשלום יקבעו בהסכמה משותפת בין הלקוח ו-וסומפי, באמצעות מסמך כתוב, בעת המשא ומתן המסחרי. בכל מקרה, הלקוח לא יחרוג מתנאי התשלום שאושרו מולו .
סומפי רשאית להשהות או לבטל, ללא צורך במתן הודעה מוקדמת, את תנאי התשלום שנקבעו במקרה של שינוי בכל קריטריון של הלקוח שהביא לקביעתם, ובמיוחד במקרה של הרעה במצב הכספי של הלקוח, עיכוב בתשלום והתנהגות בלתי הוגנת של הלקוח. יובהר כי קביעת תנאי תשלום במסגרת הזמנה מסוים לא יחייב את סומפי לאותם תנאי עסקה במסגרת הזמנה אחרת אפילו מדובר באותו הלקוח.
התשלומים נחשבים תמיד כחלים קודם כל על החוב הישן ביותר ולאחר מכן על ריביות פיגורים.
הסכומים לתשלום לא יביאו בשום מקרה לניכוי או לפיצוי.
חובות שלא שולמו
במקרה של אי תשלום מלא מצד הלקוח בזמן הפירעון שנקבע:
- ההזמנות “השוטפות” וההזמנות החדשות עשויות להיות מושהות בכל זמן נתון, בהתאם לשיקול דעתה המלא והבלעדי של סומפי. סומפי תודיע על כך ללקוח. עם הסדרת המצב, לשביעות רצונה של סומפי, סומפי תאשר אספקת הזמנות שוטפות וחדשות.
- קנסות פיגורים יוטלו על ידי סומפי, החל מהיום העוקב למועד התשלום המופיע על החשבונית. הקנסות יחושבו בשיעור של 10% מהסכום ללא מע”מ של המחיר הנקוב בחשבונית הנ”ל כפול מספר ימי העיכוב וזאת מבלי שתידרש תזכורת. להלן הנוסחה לחישוב קנסות פיגורים:
- התשלומים נחשבים תמיד כחלים קודם כל על ריביות פיגורים של החוב הישן ביותר ורק עם פירעונו ייזקף התשלום ע”ח קרן החשבונית (מחיר ההזמנה) החל מהחשבונית הישנה ביותר וכן הלאה.
- יועמדו לפירעון מיידי כל החשבוניות שטרם שולמו על ידי הלקוח אף אם טרם הגיע מועד פירעונם.
- הלקוח יישא וישפה את סומפי בגין כל הוצאות הגבייה לרבות שכ”ט עורך הדין של סומפי וכן בכל ההוצאות הנלוות לכך לרבות אגרות ביהמ”ש/הוצאה לפועל וכד’ שישולמו על ידי סומפי על מנת לגבות את החוב.
- הזמנות שעדיין לא סופקו עשויות להיות מבוטלות בכל זמן נתון, וזאת לאחר מתן הודעה בכתב מצד סומפי ללקוח.
- בהתאם לאמור בפרק מטה העוסק ב”תנאי שימור בעלות הלקוח יאפשר לסומפי או לנציג מטעמה, גישה למקום מושבו, על מנת לערוך רשימת מלאי מלאה של המוצרים שברשותו ולקחת בחזרה את המוצרים שלא שולמה התמורה המלאה בגינם. ככל שהלקוח לא יאפשר מימוש סעיף זה מוסכם שסומפי תוכל לפנות להליכים משפטיים ולבקש צווים זמניים ו/או קבועים ו/או מינוי כונס נכסים על מוצרים שלא שולמו במלואם והלקוח לא יתנגד לצווים שכאלה.
התקנה
סומפי אינה מתקינה את מוצריה אצל הלקוח ו/או מי מטעמו.
התקנת המוצרים תיעשה אך ורק על ידי בעל מקצוע מוסמך מטעמו וע”ח הלקוח ובאתם לכל כללי העבודה, הזהירות והבטיחות הנדרשים על פי דין ו/או נוהג.
כל תקלה, נזק ישר ו/או עקיף, פגיעת רכוש או גוף אשר נגרמה כתוצאה מהתקנת המוצרים – אינה ולא תהיה באחריות סומפי בשום צורה או דרך.
תנאי שימור בעלות
העברת הבעלות על המוצרים, לטובת הלקוח, תבוצע רק לאחר תשלום מלא עבור המוצרים על ידי הלקוח, יהא מועד אספקת מוצרים אלו אשר יהא. כל עוד לא שולם מלוא התשלום על ידי הלקוח יחשבו המוצרים בבעלותה המלאה של סומפי. התשלום ייחשב כמבוצע רק לאחר פדיון בפועל של התשלום על ידי סומפי. במקרה של אי תשלום, במלואו או בחלקו, על ידי הלקוח, סומפי תהא רשאית לקבל לרשותה בחזרה את המוצרים שסופקו ללקוח. הלקוח לא יהיה רשאי למכור מחדש את המוצרים ו/או להעבירם לצד שלישי טרם פרע באופן מלא את מלוא התשלום בגינם.
קיזוז, קנסות וניכוי אוטומטי
ללקוח לא תעמוד שום זכות קיזוז כלפי סומפי ו/או מי מטעמה וסומפי לא תישא בשום תשלום כגון קנסות ו/או פיצוי ללא הוכחת נזק.
הלקוח מתחייב שלא לסרב לסחורות או להחזיר אותן או להפחית אוטומטית (קיזוז) מסכום החשבונית שהופקה על ידי סומפי שום סכום לרבות סכומי קנסות ו/או להחיל על סכום זה הנחה בגין אי עמידה במועד האספקה או אי התאמת המוצרים.
מידע לגבי המוצרים
המידע והתמונות המופיעים בקטלוגים ובעלונים ניתנים למטרת מידע והתרשמות בלבד והם אינם מהווים מצגים ו/או התחייבויות מצידה של סומפי . סומפי תעמוד בחובת היידוע שלה בנוגע למוצרים שלה במסגרת דפי המפרט, מדריכי ההתקנה והוראות השימוש שלה; על הלקוח ליידע את קהל לקוחותיו אודות תנאי ההתקנה, השימוש במוצרים ואמצעי בטיחות שיש לנקוט, תוך התאמת והשלמת המידע שניתן על ידי סומפי לפי מוצרי הלקוח וסוגי לקוחותיו.
סומפי שומרת לעצמה את הזכות לשנות בכל זמן נתון את המוצרים וכן את המידע הטכני והמסחרי הנוגע להם וזאת ללא כל צורך במתן הודעה מוקדמת כלשהי ללקוח למעט במידה והשינוי בוצע לאחר ביצוע ההזמנה על דיי הלקוח ואישורה על ידי סומפי. סומפי מציעה ללקוח להתעדכן מולה בדבר אותם שינויים..
אחריות ושירות לאחר מכירה
מבלי לגרוע מהאמור לעיל, האחריות החוזית המסופקת על ידי סומפי ביחס למוצריה מפורטת באתר סומפי, נמסרת ללקוח בעת רכישת המוצר וכן ותימסר ללקוח לפי בקשה. כמו כן, ניתן לעיין בה במרחב המקצועי באתר: proshop.somfy.co.il. תעודת האחריות הנה חלק בלתי נפרד מתנאים אלה.
מעבר ליישום האחריות החוזית, סומפי מקיימת שירות לאחר מכירה על מוצריה, על פי הצעת מחיר.
סומפי אינה מתחייבת כי תוכל לספק חלקי חילוף ללקוח ו/או מי מטעמו על פי דרישה וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין זה. הזמנת חלקי חילוף כפופה לזמינות מלאים בסומפי ישראל ובסומפי העולמית וכן באפשרות תנאי מסחר רגילים.
חבות
לא ניתן להטיל אחריות מכל סוג שהוא על חברת סומפי, תהא העילה אשר תהא, אם לא הוכח באופן מובהק כי התקנת המוצרים והשימוש בהם נעשו במדויק על פי ההוראות המעודכנות והגבלות השימוש שניתנו על ידי סומפי ולפי הסטנדרטים התקפים והחוקים הרלבנטיים.
כל אחד מן הצדדים ימלא את חובותיו בנוגע להזמנות בהתאם לחוקים ולתקנות החלים עליו.
בכפוף לאמור לעיל בדבר התקנת תקינה של המוצר ושימוש תקין במוצר, סומפי תפצה את הלקוח שרכש ממנה בלבד אך ורק בגין נזק ישיר שנגרם ללקוח כתוצאה מפגם ביצור מוצר סומפי וזאת עד לגובה מחיר המוצר ששולם בלבד.
עשויים להיות מקרים בהם סומפי תידרוש מהלקוח להשיב מוצר כלשהו וזאת כחלק ממהלך “החזרה יזומה” (ריקול) של מוצר אשר נמצא בו פגם יצור כלשהו.
הלקוח מתחייב לפעול בהתאם להנחיות סומפי שינתנו במועד זה.
סומפי לא תישא בשום אחריות ו/או פיצוי ללקוח ו/או למי מטעמו ו/או לקוחותיו בגין כל נזק ישיר ו/או עקיף, רכוש או גוף שיגרם לאחר שסומפי הודיעה ללקוח כי עליו לחדול משימוש במוצר אותו נדרש להשיב במסגרת “החזרה יזומה” . הלקוח לא יוכל לדרוש כל פיצוי כשהעילה לכך היא מהלך של כשל רוחבי באחד מהמוצרים וסומפי נקטה בהליך “החזרה יזומה” (ריקול) כאמור.
אזהרה בנוגע למוצרים עבור “גורמים מקצועיים”: סומפי מזהירה כי המוצרים מהקטלוגים המקצועיים מיועדים לגורמים מקצועיים בלבד – יצרנים, מטמיעים, מרכיבים ומתקינים, והתקנתם חייבת להתבצע על ידי גורמים מקצועיים מתחום המינוע והאוטומציה בסביבות מגורים. במקרה של מכירה מחדש דרך האינטרנט או בכל אתר מכירות מקוון אחר שלו ו/או של לקוחותיו, הלקוח יקפיד שמוצרים אלו ישווקו אך ורק במרחב המיועד לגורמים מקצועיים בלבד. . במקרה של מכירה מחדש של מוצרים ללקוחות שאינם גורמים מקצועיים אלא לקוחות פרטיים, הלקוח יישא באחריות המלאה והבלעדית על אי מתן ייעוץ או מידע לנוכח הרכבה לקויה והוא ערב לסומפי מפני כל תביעה אפשרית של משתמשים על יסוד עילה זו, וישפה מיד עם דרישה ראשונה אותה ביחס לכל סכום ו/או קנס ו/או כל הוצאה אחרת שידרש מסומפי |
קניין רוחני
הסמלים ובפרט הסמלים הפיגורטיביים (להלן : “סמלילים“) של סומפי הם קניינה הבלעדי של סומפי ויש לה סימני מסחר רשומים בישראל ובעולם. שימוש במותג סומפי או בסמלילים או בכל סמל מאפיין אחר של סומפי על ידי הלקוח מצריך הסכמה בכתב מראש מסומפי. הלקוח מתחייב לא לפגוע בסמלים, בשמות המתחם, ובשמות של קווי המוצרים, המוצרים או השירותים המשמשים את סומפי או השייכים לה.
סומפי עשויה (אך אינה מתחייבת) לתת הסכמה בכתב מראש בעניין השימוש בסמליה ו/או בסמליליה למטרת ביצוע פעולות על ידי הלקוח שיסייעו לקידום המכירה מחדש של המוצרים של סומפי. במקרה זה, הלקוח מתחייב גם לעמוד בתנאי השימוש הגרפי (סמלים, סמלילים וסימנים ויזואליים) של סומפי, לבצע העתקים נאמנים של הסמלים, הסמלילים והסימנים הוויזואליים שנמסרו על ידי סומפי ולא להותיר פתח לבלבול בין סומפי ובין אחת או כמה ממתחרותיה. סומפי רשאית לחזור בה מהסכמתה זו בכל שלב תוך יידוע הלקוח 7 ימים מראש. במקרה זה, מתחייב הלקוח להפסיק ל שימוש בקניינה הרוחני של סומפי וככל שיידרש להסיר כל שימוש בקניינה הרוחני.
אזהרה בנוגע להעתקת סימנים ויזואליים השייכים לסומפי: חל איסור להשתמש בסימנים ויזואליים הקשורים לסמלים, למוצרים ולסמלילים של סומפי, ללא היתר מפורש של סומפי באמצעות הסכם שותפות (PBS, Expert, וכו’) או היתר נקודתי של סומפי על כל סימן ויזואלי השייך לה. כל שימוש בסימנים ויזואליים שאושר על ידי סומפי חייב להיות מלווה בהערת זכויות יוצרים ובשם הצלם כפי שנמסרו על ידי סומפי בצורה ברורה ו/או בהערה כי מדובר בסימן מסחרי של חברת סומפי. |
פרטיות
סומפי פועלת בהתאם לכללי שמירת הפרטיות והחוק בישראל.
החוק וסמכות השיפוט
סומפי עושה כל מאמץ סביר על מנת לעמוד בכל הוראות החוק והרגולציה המקומית. הלקוח מאשר ומצהיר כי הוא עומד בכל הוראות החוק והרגולציה המקומית. היעדר עמידה בכל הוראות החוק והרגולציה המקומית מצד הלקוח עלולה לשלול ממנו את זכויותיו על פי התנאים המפורטים במסמך זה.
בהסכמה מפורשת בין הצדדים, תנאי מכירה כלליים אלו, ממוקדי-מגזר, כפופים לחוק הישראלי. סכסוכים הנוגעים לתקפותם, לפרשנותם, ליישומם או לביטולם יהיו כפופים לסמכות השיפוט הבלעדית של בית המשפט בעיר תל אביב-יפו.